Рекламације
Клијенти Агенције за лекове и медицинска средства Србије исправку техничке грешке (рекламацију) на излазна документа Агенције пријављују у писаном облику на Писарници Агенције, односно у електронском облику за поступке који су прешли на електронско пословање, преко еПорталa ЛЕК.
Потребна документа за захтеве која се подносе у писаном облику:
1. Захтев за исправку техничке грешке (рекламацију) – се доставља на меморандуму фирме, уз адекватан опис о каквој рекламацији је реч.
2. Оригинални документ на који се рекламација односи.
Потребна документа за захтеве који се подносе преко еПортала ЛЕК (https://lekovi.alims.gov.rs/).
1) Електронски захтев – мора се навести: Назив документа на који се улаже рекламација, број и датум документа, а у делу „Опис“ навести тачан опис грешке. Захтев мора бити електронски потписан.
2) Оригинални документ на који се исправка техничке грешке (рекламација) односи: подноси се на писарници АЛИМС-а уз Образац за допуну документације, који мора да садржи деловодни број под којим је покренут поступак у Агенцији (број захтева за исправку техничке грешке (рекламација)).
Уколико се наведени документи не доставе, Агенција неће бити у могућности да изврши одговарајуће измене и да изда кориговани документ, а захтев ће бити одбачен, као непотпун.
Анкета о задовољству корисника/заинтересованих страна
Агенција за лекове и медицинска средства Србије је у својој досадашњој пракси велики напор уложила како би побољшала квалитет свог рада и пацијентима у Србији обезбедила квалитетне, безбедне и ефикасне лекове и медицинска средства. Стога је континуирано унапређење квалитета услуге један од основних принципа сертификованог система менаџмента квалитетом Агенције, а интензивна сарадња са заинтересованим странама императив нашег постојања.
Били бисмо Вам захвални ако бисте нашли мало слободног времена за попуњавање ове анкете, при чему анкету можете попунити анонимно.
Молимо Вас да попуњену анкету, до краја октобра , доставите поштом, електронском поштом или факсом на адресу Агенцији за лекове и медицинска средства Србије
(контакт особа је Миа Вишњић; мејл: mia.visnjic@alims.gov.rs ; telefon 011/3951-167)
У нади да ћете учествовати у анкети и тиме допринети унапређењу квалитета услуга Агенције и нашем обостраном задовољству, искрено Вам се захваљујемо на сарадњи. ПРЕУЗМИТЕ УПИТНИК
Жалбе
Жалба, као редовно правно средство и поступак по жалби регулисани су чл. 151. до 174. Закона о општем управном поступку.
Странка има право на жалбу:
- против прсвостепеног решења Агенције
- ако решење није издато у законом одређеном року (ћутање управе)
Жалба се подноси у року од 15 дана од обавештавања странке о решењу, ако законом није друкчије прописано. Свако решење садржи упутсво о правном леку у коме се наводи назив органа коме се жалба изјављује, у ком року и назив органа коме се жалба предаје.
Кад Агенција не изда решење у законом прописаном року жалба може да се поднесе после истека тог рока, а најкасније у року од годину дана од истека тог рока.
У жалби се мора навести решење које се побија и означити назив органа који га је донео, као и број и датум решења и потпис жалиоца. Довољно је да жалилац у жалби изложи у ком је погледу незадовољан решењем, али жалбу не мора посебно образложити.
У жалби се могу износити нове чињенице и нови докази, али је жалилац дужан да образложи због чега их није изнео у првостепеном поступку. Не може се побијати првостепено решење жалбом на основу чињенице која је настала након доношења тог решења.
И кад поднесак није означен као жалба, сматра се као жалба ако из његове садржине произлази јасна намера странке да побија решење.
Жалба се предаје Агенцији као првостепеном органу.
Ако је жалба предата другостепеном органу (Министарству здравља/Министарству пољопривреде, шумарства и водопривреде), он је одмах прослеђује првостепеном органу.
Жалба која је у року предата другостепеном органу сматра се благовременом.
Жалба због ћутања управе предаје се непосредно другостепеном органу.
Поступање Агенције као првостепеног органа по жалби:
Првостепени орган решењем одбацује жалбу која није благовремена, није дозвољена, коју је поднело неовлашћено лице или која није уређена у року који је орган одредио.
Против решења којим је жалба одбачена може да се изјави жалба у року од осам дана од обавештавања странке о решењу. Жалба се предаје другостепеном органу који, ако сматра да је жалба основана, истовремено одлучује и о жалби која је била одбачена.
Уколико је жалба благовремена, дозвољена и поднета од стране овлашћеног лица, Агенција цени основаност жалбе, те ако нађе да је она у целости основана може да замени ожалбено решење како би удовољио жалбеном захтеву. Новим решењем се побијано решење поништава, ако законом није друкчије прописано.
Ако Агенција не одбаци жалбу, нити удовољи жалбеном захтеву, прослеђује жалбу другостепеном органу у року од 15 дана од пријема жалбе. Уз жалбу се прилажу списи и одговор првостепеног органа на жалбу.
Поступање другостепеног органа по жалби:
Надлежно министарство решењем одбацује жалбу која није благовремена, није дозвољена, коју је изјавило неовлашћено лице или која није уређена у року који је орган одредио.
Ако жалбу не одбаци, другостепени орган може одбити жалбу, поништити решење у целини или делимично и сам одлучити о управној ствари, поништити решење и вратити предмет првостепеном органу на поновни поступак, или га изменити.
Решење којим другостепени орган одлучује о жалби издаје се без одлагања, а најкасније у року од 60 дана од када је предата уредна жалба.