Обавештавамо Вас да је Агенција за лекове и медицинска средства Србије (АЛИМС) поставила нове електронске услуге на порталу еУправе, које су намењене искључиво за правна лица, а које представљају део пројекта „еПодношење захтева клијената“, који је имплементиран у сарадњи са Дирекцијом за еУправу Републике Србије.
Наведене еУслуге омогућавају Вам да:
– електронски закажете термин за лично подношење захтева и пратеће документације
– електронским путем поднесете захтев и пратећу документацију у електронском облику.
Оваквим начинима подношења захтева АЛИМС је унапредила процедуру пријема захтева и клијентима омогућила ефикаснији начин рада што доводи до смањења трошкова како индустрији тако и АЛИМС-у.

Током 2017. године планирано је постављање еУслуга које се односе на добијање дозволе за лек (издавање дозволе, обнова дозволе и варијација) чиме ће комплетно бити завршен пројекат који се односи на еПодношење захтева клијената.

  • ВАЖНО!

Како је за наведени начин пословања неопходно да набавите дигиталне сертификате и да се идентификујете на порталу еУправе, АЛИМС је на предлог клијената продужила прелазни период који ће трајати закључно са 31.12.2016. године, а након прелазног периода за подношење захтева и документације у физичком облику можете да изаберете опције:
а) еУслугу заказивања термина и у време заказаног термина предате захтев и пратећу документацију или
б) можете да дођете у АЛИМС без заказаног термина у периоду од 8 до 10 часова сваког радног дана

Предаја захтева са документацијом у електронском облику коришћењем директних еУслуга омогућена је сваким даном преко портала еУправе.