Obaveštenje klijentima u vezi podnošenja eZahteva zakazivanja termina za obnove

Poštovani klijenti,
Agencija za lekove i medicinska sredstva Srbije je usvojila predlog klijenata sa radionica eZahtev koji se odnosi na otvaranje posebnog šaltera za predaju zahteva i dokumnetacije za obnovu leka/veterinarskog leka.
Stoga Vas obaveštavamo da počinje sa radom novi šalter za zakazivanje termina putem portala eUprave namenjen isključivo predaji zahteva za eUslugu koja se odnosi na Zahteve za obnovu leka/veterinarskog leka. Klijenti imaju mogućnost da zakažu termin unapred do dva meseca.

Pored eZahteva koji se može pustiti elektronskim putem preko portal eUprave, u istom terminu mogu da se predaju još 4 zahteva putem mejlova: predrag.gasic@alims.gov.rs i jasmina.djekovic@alims.gov.rs i obnova@alims.gov.rs, a u mejlu je neophodno da navedete i broj eZahteva sa portala eUprave.

Molimo Vas da uz svaki eZahtev podnesete i propratno pismo.