Obaveštenje za klijente

Obaveštavamo Vas da je Agencija za lekove i medicinska sredstva Srbije (ALIMS) postavila nove elektronske usluge na portalu eUprave, koje su namenjene isključivo za pravna lica, a koje predstavljaju deo projekta “ePodnošenje zahteva klijenata”, koji je implementiran u saradnji sa Direkcijom za eUpravu Republike Srbije.
Navedene eUsluge omogućavaju Vam da:
– elektronski zakažete termin za lično podnošenje zahteva i prateće dokumentacije
– elektronskim putem podnesete zahtev i prateću dokumentaciju u elektronskom obliku.
Ovakvim načinima podnošenja zahteva ALIMS je unapredila proceduru prijema zahteva i klijentima omogućila efikasniji način rada što dovodi do smanjenja troškova kako industriji tako i ALIMS-u.

Tokom 2017. godine planirano je postavljanje eUsluga koje se odnose na dobijanje dozvole za lek (izdavanje dozvole, obnova dozvole i varijacija) čime će kompletno biti završen projekat koji se odnosi na ePodnošenje zahteva klijenata.

  • VAŽNO!

Kako je za navedeni način poslovanja neophodno da nabavite digitalne sertifikate i da se identifikujete na portalu eUprave, ALIMS je na predlog klijenata produžila prelazni period koji će trajati zaključno sa 31.12.2016. godine, a nakon prelaznog perioda za podnošenje zahteva i dokumentacije u fizičkom obliku možete da izaberete opcije:
a) eUslugu zakazivanja termina i u vreme zakazanog termina predate zahtev i prateću dokumentaciju ili
b) možete da dođete u ALIMS bez zakazanog termina u periodu od 8 do 10 časova svakog radnog dana

Predaja zahteva sa dokumentacijom u elektronskom obliku korišćenjem direktnih eUsluga omogućena je svakim danom preko portala eUprave.